Hva betyr relevans i 2020?
Hvordan kan man kombinere kraften som ligger i teknologi, design og forretningsutvikling til å skape bedre og ikke minst mer relevante brukeropplevelser for kundene? Og hvilke krav stiller dette til din virksomhet? Dette er tema for RELEVANS 2020.
Dagens forbrukere krever brukervennlige, persontilpassede og ikke minst relevante brukeropplevelser. Mange virksomheter sitter i dag på enorme datamengder som de ikke evner å utnytte på en fornuftig og verdiskapende måte. Samtidig gjør den raske digitaliseringstakten i samfunnet det enda mer krevende å bygge digitale produkter og tjenester som sluttbrukerne faktisk vil ha, og som gir ønsket verdi.
Behovet for et helhetlig digitaliseringsløft, med nye digitale plattformer, bedre utnyttelse av eksisterende data, og en helhetlig modernisering av dagens IT-arkitektur, har aldri vært viktigere enn nå.
På konferansen vil du lære mer om:
Vi får høre foredrag fra Elkjøp, Vy, Farmasiet.no, Oslo Bysykkel og Askeladden & Co (som blant annet står bak Cutters og Dr.Dropin).
MELD DEG PÅ I DAG!
Påmeldingsskjema finner du lenger ned på denne siden. Arrangementet er gratis.
Frognerveien 30, 0263 Oslo