RELEVANS 2018

Hvordan skape bedre og mer relevante digitale tjenester
30.8.2018
Oslo Kongressenter
Konferansen er gjennomført. Velkommen til RELEVANS 2019.

OM RELEVANS 2018

Forte_ Digital arrangerer konferansen RELEVANS 2018 den 30. august på Oslo Kongressenter. 

Du får høre NorgesGruppen, Kongsberg Digital og Sparebank 1, samt andre ledende aktører fortelle om sine erfaringer med å utvikle bedre og mer relevante produkter og tjenester for sine kunder.

Alle snakker om digitale økosystemer og digitale plattformer. RELEVANS 2018 gir deg eksempler på hvordan data (ofte kundedata) kan tilgjengeliggjøres og settes sammen på nye måter, for å lage bedre og mer relevante tjenester.

Et godt samspill mellom markedsavdelingen og IT, og evnen til å samtidig ivareta kritiske systemer og utvikle digitale tjenester raskere blir en suksessfaktor for å overleve i et marked i konstant endring.

Konferansen passer for alle som står i større digitale endringsprosesser, og som er ansvarlige for digitale løsninger.

Pris for konferansen er 1 900 kr pr deltaker. Beløpet blir fakturert etter registrert påmelding.

 

 

Foredragsholdere

Speaker Image
Anna Kirah
Sosialantropolog
Speaker Image
Salvador Baille
Daglig Leder, Intelis
Speaker Image
Jan Sandtrø
Partner, DLA Piper
Speaker Image
Jostein Magnussen
Founder, Netlife
Speaker Image
Kristin Bigseth
Markedssjef Digitale Kanaler, Norgesgruppen
Speaker Image
Hans Geelmuyden
Senior Partner and CEO, GKG
Speaker Image
Kurt Swakhoven
Global Product Director, Kongsberg Digital
Speaker Image
Haakon Halvorsen
Leder Design, Sparebank 1
Speaker Image
Erik Eskedal
CTIO, IPG Mediabrands
Speaker Image
Arild Bjørn-Larsen
Konferansier

Program

08:00
-
09:00
Velkommen til Oslo Kongressenter
Dørene åpner 08:00. Om du er en morgenfugl er du velkommen til en kaffe og enkel frokost.
09:00
-
09:15
Åpning av RELEVANS 2018
Åpning av konferansen ved Arild Bjørn-Larsen (konferansier).
09:15
-
09:45
The Struggle Behind Big Data (Anna Kirah)
Som designantropolog og psykolog jobber Anna med å skape meningsfylte, relevante og strategiske løsninger gjennom å forstå og formidle menneskers motivasjoner og forventninger. Hennes fokus er å utforme meningsfulle og relevante tjenester og produkter som dekker de faktiske behovene til sluttkundene. Hun har jobbet i selskaper som Microsoft og Boing, og vært sentral i tilretteleggingen av brukeropplevelsen ved Oslo Lufthavn. I dette foredraget skal Anna snakke om hvordan man kan bruke data til å utvikle bedre tjenester for sluttkundene sine.
09:45
-
10:15
Moderne markedskommunikasjon er teknologidrevet (Erik Eskedal)
Moderne markedsføring er synonymt med teknologi. Skal man være relevant, må markedsføring og teknologi spille på lag. Erik, som har 15 års erfaring med markedsføring og kommunikasjon, mener at det nå er nok snakk om «big data» og at det er på tide å bruke datene. Ikke til bedriftenes fordel, men til kundenes fordel. Teknologien er selve driveren i dagens markedsføring, data er bensinen, men hvordan skal man få dette til å fungere uten at det blir et IT-prosjekt?
10:15
-
10:30
Pause
Påfyll av kaffe, drikke og frukt
10:30
-
11:00
Mulighetene i GDPR (Jan Sandtrø)
GDPR og kundedata. Hva kan gjøres og hva kan ikke gjøres med kundedata som inneholder personopplysninger under den nye personvernforordningen (GDPR), herunder til digital tjenesteutvikling. Jan Sandtrø har nær 20 års erfaring som advokat med teknologirett og personvern, og er en ofte benyttet foredragsholder og artikkelforfatter. Han jobber som advokat og partner i det globale advokatfirmaet DLA Piper med teknologirett og personvern knyttet til virksomheter i Norge og i resten av verden.
11:00
-
11:30
Fra massekommunikasjon til personalisering - Norgesgruppen (Kristin Bigseth)
Kristin Bigseth har hatt en nøkkelrolle i å utviklet TRUMF fordelsprogram for Norgesgruppens kunder. En dyp innsikt i kundens behov og urokkelig motivasjon for å tilby verdifulle, personaliserte og relevante tjenester og tydelig markedskommunikasjon har gjort Norgesgruppen bemerket - også internasjonalt - for sin digital tjenesteutvikling og digital transformasjon.
11:30
-
12:30
Pause og lunsj
Lunsj og mingling med mulighet til å snakke med foredragsholderne og samarbeidspartnere.
12:30
-
13:00
Fremtidens banktjenester - Sparebank 1 (Haakon Halvorsen)
Haakon vil dele hvordan Sparebank 1 har gått fra å være et IT-tungt selskap som pushet produkter, til å være et selskap som jobber hypotesedrevet og med kundebehov i fokus. Nå leverer de kundeverdi, gode produkter og tjenester.
13:00
-
13:30
How platforms are transforming the world (Kurt Swakhoven)
Kurt Swakhoven currently works at Kongsberg Digital where he is responsible for the Kognifai platform. With over 20 years of experience in writing, running and selling business software Kurt can offer you an unique perspective on the current trends and how technology and software impact industries and society at large. The technology developments over the past decade have accelerated the development and the role of platforms in our daily lives. In this talk Kurt will cover the rise of platforms and share his experiences in how platforms can transform industries and change the world.
13:30
-
13:45
Pause
Påfyll av kaffe, drikke og frukt
13:45
-
14:15
Plattformøkonomien - samarbeid eller dø! (Salvador Baille)
Salvador Baille er Daglig leder i Intelis, et rådgivningsfirma med fokus på corporate innovation og teknologiledelse. Han er spaltist i E24 om Digital, og bidrar regelmessig som gjest i podcasten til Shifter.no, nettavisen om innovasjon og den nye økonomien. Han har tidligere posisjoner som Investment Manager i Telenor New Business og som partner i konsulentfirmaet Core Group.
14:15
-
14:45
Når alt blir kjent! (Hans Geelmuyden)
Mikroprosessoren flytter virkeligheten tettere på all kommunikasjon. Alt blir kjent! Dette får store konsekvenser for hvilke historier vi forteller, og hvordan vi forteller dem. Hvis du ikke tror meg, så spør Harvey Weinstein eller Trond Giske. En av konsekvensene blir at samfunnsansvaret flytter fra festtalene til merkevarekjernen. Hvis du ikke har tenkt gjennom hva det betyr for hvordan din organisasjon kommuniserer, vil du ha glede av å høre Hans Geelmuydens foredrag.
14:45
-
15:00
Pause
Påfyll av kaffe, drikke og frukt
15:00
-
15:30
Snakk til folk (Jostein Magnussen)
Vil du bli relevant for folk må du forstå hvordan de tenker og behandle de deretter. Jostein gir deg et grunnkurs i psykologi på rekordtid. Jostein er en av gründerne i Netlife. Han har jobbet med kundeopplevelse i 18 år og er kjent som en engasjerende og ofte provoserende foredragsholder. Blant de 3 beste foredragsholderne på 8minutes of digital marketing 5 år på rad.
15:30
-
15:50
Avslutning
Oppsummering av dagen og avslutning fra Forte_

About The Event

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum

Something Powerful

Tell The Reader More

The headline and subheader tells us what you're offering, and the form header closes the deal. Over here you can explain why your offer is so great it's worth filling out a form for.

Remember:

  • Bullets are great
  • For spelling out benefits and
  • Turning visitors into leads.

Meld interesse for RELEVANS 2019

Samarbeidspartnere

Logo-ordmerke.svg
Signatur_GK.jpg
IUM_PNG.png

Lokasjon

Oslo Kongressenter

Youngs gate 21, 0181 Oslo