2021: Netthandelens år

Hvordan vokse med datadrevne kundeopplevelser
27.01.2021
Digitalt

Om webinaret

Farmasiset header

2020 har på mange måter blitt året der netthandel på alvor ble en viktig del av nordmenns handlevaner. En av netthandelsaktørene som virkelig har fått merke denne veksten er nettapoteket FarmasietPå rekordtid har Farmasiet vokst seg til å bli Norges største nettapotek og rullet nylig ut en helt ny e-handelsplattform. 

Men hva kreves for å bygge en e-handelsplattform som legger til rette for skalering og vekst? Og hvordan bidrar en slik plattform til at Farmasiet i mye større grad enn før kan skape personalisert innhold, målrettet markedsføring og ikke minst kundeopplevelser i verdensklasse?

Meld deg på webinaret 27. januar i dag!

Foredragsholdere

Hilde Andersen-Gott
Hilde Andersen-Gott
CTO, Farmasiet
JohnKårikstad1-2
John Kårikstad
Daglig leder, Forte Digital
Stein-Viggo Grenersen, Episerver
Stein-Viggo Grenersen
Produkt- og markedssjef, Episerver

Programmet

10:00
-
10:15
Forte_ Digital: Digitale tjenesteplattformer er veien til datadrevne kundeopplevelser
John Kårikstad, Daglig leder i Forte_ Digital
10:15
-
10:30
Farmasiet: Bruk av data for å bedre kundedialog/opplevelser på nye Farmasiet.no
Hilde Andersen-Gott, CTO i Farmasiet
10:30
-
10:45
Episerver: Det er forskjell på å ha nettbutikk og drive nettbutikk
Stein-Viggo Grenersen, produkt- og markedssjef i Episerver
10:45
-
11:00
Spørsmål og svar

Påmelding

Frokostseminar hos Forte_ Digital er en fin måte å få innsikt i de nyeste trendene og teknologiene på markedet.

-Deltaker på et tidligere frokostseminar